är man bättre för att man har mycket pengar ?

en sak jag stör mig på är folk som tror att dom är så jäävla mycket bättre än andra, bara för att dom har pengar och  kan köpa typ vad dom vill. dom som är så jävla malliga och skryter om allt när de gäller något dom köpt eller ska köpa. nä usch för sånt. inte är man väl en bättre människa för att man har mer pengar på kontot ? 
 
jag tycker de är riktig fult rent ut sagt, att skryta om pengar. om hur mycket dittan och dattan kostar osv . visst nå kan jag säga vad saker kostar men de finns ju en gräns. sen märks de ju när man skryter och inte. jag sitter inte heller och säger "åh vi har köpt en ny tv för 10.000 sen köpte vi en säng för 7000" men ifall någon frågar vad min telefon kostar tillexempel så säger jag ;b sen kan jag ju säga ibland "fan jag köpte en lampa idag som kostade 1000 kronor, jävla vad dyrt de är" typ så. ja men ni fattar grejjen ;p
 
sluta skryt om era jävla tillgångar. ni är väl inte bättre än nån annan !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0