året som gått, del 1 :)

eftersom att alla gör en "året som gått" på sin blogg så kan väl jag också bara för att. grejjen är den att jag minns knappt vad jag gjort, haha ;b jaja lite bilder kanske kan fräscha upp minnet. så här får ni några månader till att börja med. måste pysa till jobbet så resten av året får ni sen eller imorgon ! 
 
 
januari ; 
 
 
nyår firades med massa fina vänner och pojkvän 
 
mådde inte så bra, så de blev en del festande .. 
 
februari ;
 
bodde en stund i sofies nya lägenhet. kände att jag behöver hitta mig själv. kaos i huvudet men jag insåg ganska fort att jag inte kommer att hitta mig själv och vad jag vill utan världens finaste kille. ♥ har inte så många bilder som beskriver februari. så vi tar nästa månad 
 
mars ;
 
8 mars drog jag och mitt hjärta på kärleks semester till egypten. de behövdes, vi myste på, for till kairo och kollade pyramiderna och bara var i värmen. de var underbart ! 
 
 
april ; 
 
en helt vanlig månad med en hel del jobb inom vården och lite på kvantum. tapetserade om i tvrummet bland annat. blev himla fint. mamma fyllde år, kollade big brother för fullt och ja, bara en vanlig månad. 
 
 
maj
 
tatuerade mig 4 maj, ett kina tecken som betyder familj bakom örat. riktigt nöjd ! jobbade även repstopp och var på eliaz dop :) minelle föddes också så de var en ganska händelserik månad ! 
 
fortsätter imorgon om jag hinner. nu orkar jag inte mer :) 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0