året som gått del 2 :)

juni ; 
 
sommaren kom. ms meet var galet kul, sen jag började mitt sommarvik på bästa jobbet och bytte bort c70in mot en s60. juni var en bra och rolig månad !
 
 
juli ;
 
fiskade, köpte mercan, var på ikea, jobbade och gjorde gravtestet :)
 
 
augusti ; 
 
släppte bomben att jag var gravid, var till byn och fiskade lite i bäcken, var chaufför till tärendöholmen och trots de så var de jag som spydde i skogen. haha. magnus fyllde även år och sen jobbade jag :)
 
 
september
 
mådde som en påse skit hela jäkla månaden, spydde hela tiden och var jäkligt trött. fick även feber och var sjuk ett tag.  var med magnus på älgjakt, nykter på öltältet i stan. ja de var väl de. skippar bilder den här månaden också :) hade inga speciella. 
 
 
dom 3 sista månaderna får ni sen. ska fixa mig, sen jobbet :) puss !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0