drömmar ..

frullen var som sagt slut imorse, så jag for och gjorde prov på tom mage. inget att rekommendera om jag säger så, blev yr och började må sjuukt illa när jag satt där. så direkt jag var klar brassade jag till konsum och köpte mackor så nu har jag fått lite i magen. gott var de ! hungrig som ett djur var jag vill jag lova .. provet gick väl bra, hoppas jag åtminstone. de kändes ändå hyfsat okej. men vi får väl se :) 
 
från de ena till de andra så måste jag säga att man drömmer ju så sjuka drömmar när man är gravid. 
jag drömmer sällan annars, eller jag kommer aldrig ihåg mina drömmar och ofta är dom "normala" om man säger så. men nu på senare tid så har jag drömt helt galet mycket konstigt. om jag ser någon skräckis eller nått på tv på kvällen så drömmer jag om de, oftast. och igår kollade vi ett äckligt program om kryp. tusenfotingar och annat äckligt. och de värsta , absolut värsta jag vet är att drömma om sånt. så inatt ville tusenfotingen besöka mig, den var inte ett dugg mysig och jag drömde att jag blev jagad av den osv. den kröp på mig och var helt jävla slemmig. kanske inte låter så hemskt men de var de. var nästan kallsvettig när jag vaknade. hehe
 
jaja nu ska jag kolla musikhjälpen, och vila lite. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0