galet hur mycket jag älskar skruttis i magen, hur stor kan en mammas kärlek vara egentligen ? 
jag tänker på hur mycket kärlek min mamma har att ge alltid, hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne. hur mycket hon älskar sina barn, och hur mycket vi betyder för henne. vilken underbar mormor hon kommer bli, och hur mycket hennes barnbarn kommer tycka om henne ! ♥ och micke, mammas galna, alldeles bästa man. som alltid får en att skratta och vara glad. som alltid ställer upp. du är bäst !
 
och min pappa som är den bästa någonsin, som jag älskar enormt mycket oavsett vad. och som kommer bli världens bästa morfar, utan tvekan. inte bara de att han kallas för kungen, han är min kung ♥ sen för att inte glömma agneta, den allra bästa tjej jag vet. en som alltid finns där, och som jag vet alltid kommer ställa upp. 
 
utan er 4 så vet jag inte vad jag skulle ta mig till. ni är de allra bästa som finns. att mitt lilla barn ska få växa upp omkring er är de bästa. för jag vet hur väl ni kommer ta hand om den lilla. lilla nya familjemedlemen ♥
 
känns konstigt att tänka på att de ligger en plutt där inne som kommer behöva oss genom hela livet, och som kommer älska mig lika mycket som jag älskar min föräldrar. och att jag äntligen nu kommer förstå vad mamma alltid har sagt åt mig "du kommer förstå när du får egna barn". jag älskar redan den här lilla människan som växer inom mig. längtan är enormt stor och jag spricker av nyfikenhet av vem du egentligen är. oavsett vad så kommer både jag och din pappa stå bakom dig genom hela livet. våran skatt, vårat allt ♥


Kommentarer
Anonym

åh:-) Mammas egen lilla gumma ILY

2012-12-12 @ 14:58:59
ida

Vänta bara tills du får hålla eran älskling första gången, det är en helt underbar känsla!! :) nu är det inte så länge kvar :)

2012-12-12 @ 23:48:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0