födelsedagen :)

nu är jag inte tonåring längre. tummen upp för de ! härmed är jag en vuxen kvinna. känns bra att säga de faktiskt.
hade en bra födelsedag. en lugn och skön dag med lite besök och massor med fika. var även barnvakt så lillebror har sovit här hos oss inatt. jag somnade tidigt igår för jag var helt galet trött. kunde inte hålla ögonen öppna, men de fanns ju ändå inget bra på tv så de spelade ingen roll ;p missade inte nått iallafall ! 
 
idag vaknade vi vid 9, åt frulle sen duschade jag innan jag och adrian for iväg på affären en sväng. sen drog vi hem till mamma, jag slocknade i fåtöljen och adrian satt vid datorn. sen kom dom hem, då käkade vi lite smörgåstårta och nu är jag hemma igen. är trött ännu fast jag vilat, känner mig heeelt slut ! kanske tar en till vila ;b har ändå inget för mig. nä nu ska jag iallafall läsa bloggar sen får jag se. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0