huuungrig !

blev super duper hungrig bara sådär mitt i allt. tur att jul skinkan är i ungen, sen ska jag och mange avnjuta en middag med gröt och smörgås med julskinka och rödbetssallad. kan knappt vänta ! ska bli jävla gott. sen på måndag ska vi igen till pappa och agneta på middag, då blire samma där ;b gröt osv. älskar julen och all mat ! 
helst nu när jag är gravid. då får man äta ;) 
 
har varit på expo idag och kikat på en babysitter jag vill ha, så en sån har jag önskat mig av pappa och agneta. den var jätte fin och såg så mysig ut att ligga i :) sen for vi och köpte varsin saffrans semla och sen vidare på grönis och fikade. himla gott, första gången jag ätit en sån :) 
 
nu ska jag snart äta, så vi hörs. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0