julafton !

inte haft lust eller ork till att skriva några inlägg. har faktiskt ingenting vettigt att säga. jobbat hela helgen, helt okej. ganska mycket folk så de var ju en del stressiga stunder men vi klarade de galant jag och mina ica brudar !
idag är jag ledig, hade lätt kunnat jobba. tycker julen är ... meninglös. de är barnens högtid. och nu är ju inte lillebror så liten heller nå mer. lär bli annat nästa år när skruttis i magen är med. då kanske man vill börja fira julen ordentligt. idag hade jag helst velat jobba eller bara vara hemma och äta ensamhetens skinka för mig själv.
 
nä nu ska vi ha en bra och rolig jul. ska till magnus föräldrar på en timme och käka "frukost" sen far vi vidare till mamma och äter julmiddag och kollar kalle. de är planen iallafall. halva dagen var. men nästa år får dom som vill komma till oss, ids inte flänga runt med lill*n då. då ska vi vara hemma !! så god jul alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0