känslig tjej

imorse hade jag så ont att jag grät, och då gör de ont vill jag lova. gråter sällan pga smärta .. tror att de är alla hormoner också, känner mig gråtfärdig för minsta lilla. en känslig tid är de nu, så var snälla med mig !! hehe
 
har kört pappa till byn idag, sen när jag kom hem for jag och mamma på stan och inhandlade amnings behåar åt mig och nya sköna trosor. bygel behå är ingen lek när brösten ömmar. så riktigt skönt att ha nya mjuka behåar :) så nu åker alla gamla i lådan en stund. tänker inte plågas nå mer ! :) när jag kom hem för en stund sen drog jag dammsugaren genom läggan, de behövdes. sen har jag ätit och nu ligger jag bara här i soffan och kikar en film. 
ska duscha på en stund men innan de ska jag nog vila. så jag avslutar här !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0