matteprov

godmorgon ! klockan är tjugo över 7 och jag har precis varit ute och startat bilen, så den är lite varm innan jag ska fara iväg och göra matteprov klockan 8. är inte alls taggad, svin trött och känner att jag egentligen bara vill sova :) men de får vänta till sen. ska fara på konsum och handla lite frulle också innan jag åker hem igen. 
 
igår var de julfest, ett gäng med folk men maten hade kunnat vara bättre. fast de gick ju att äta, och efterrätten var ju jävligt god iallafall ;) vi for vid halv 10 tiden, trötta och mätta ides vi inte vänta tills trollkarlen skulle börjar med sina nummer så vi for därifrån. skönt, för jag var galet trött !
 
imorse ville inte bebis att jag skulle sova längre än till klockan 6. vaknade av att de levde om som tusan där inne ! och då kunde jag inte somna om. vet inte riktigt vad h*n höll på med :) nu ska jag strax åka ! hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0