min älskade merca !

tisdag idag. är dödstrött, som vanligt. men jag kände att jag inte kan sova längre än till 9 :) fast jag måste erkänna att en vila hade suttit jäävligt fint. blev ännu mer trött efter frullen också. iallafall så ska jag sälja mercan idag, och tro mig, jag kommer gråta krokodiltårar ! en gubbe från narvik kommer ikväll vid 7 tiden och jag gissar att han är ganska säker på att han vill ha den, om han åker så långt. jag vill inte bli av med den men jag måste. kan inte ha hur mycket bilar som helst. och vilken dag som helst kommer våran "nya" bil och med mercan så har vi 4 bilar då. så 3 får räcka. synd att min fina stjärna blir lidande av de. tur att den inte ska rulla här i stan så då slipper jag se den och få ångest. haha ;p jag är jätte känslig när de gäller sånt där. älskar den där bilen ! 
 
så när magnus slutar klockan 2 ska jag dra till garaget och städa ur den lite. och sen till mamma och slänga in sommardäcken i bagaget. nu ska jag kolla tv en stund, sen duscha ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0