min dag

imorse drog vi till magnus föräldrar och åt lite frulle/lunch. gröt och smörgås med lite lax osv ;p de vanliga. och himla gott var de ! satt där i ungefär 4 timmar. spelade lite bords hockey och jäklar vad längesen sist ! så de var kul :) sen öppnade vi julklappar innan vi drog vidare till mamma. fick lite bebis kläder och kläder till mig själv :)
 
när vi kom till mamma kikade vi lite kalle och sen hjälpte jag mamma med maten. åååh vad gott de var ! helt crazy vad jag älskar julmaten ;p så nu är vi mätta och belåtna. öppnade även julklappar där. eftersom jag inte önskat mig något och tycker julen är överskattat så önskade jag mig bara bebis saker. sså fick en babysitter och lite sängkläder och sånt till skruttis av pappa och agneta ♥. himla bra ! skötbordet har jag redan fått av mamma och micke tidigare ♥ tack alla ni !! fick även guinness rekord bok som jag får varje år. har blivit en tradition och jag gillar verkligen dom böckerna. så spännande ;b hehe ! nu ska jag fortsätta kolla "tomten är far till alla barnen" och sen sova. hoppas ni haft en bra jul :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0