nyårsafton !

tack för kommentaren ida :) 
 


nyårsafton idag och imorgon är de 2013, ännu ett år har gått och de här året har gått himla fort ! nästa år kommer hela mitt liv vändas upp och ner, på ett bra sätt såklart. de kommer inte likna något annat år alls och de känns helt knasigt att i mars kommer de en liten till oss. kan inte riktigt fatta de ännu ! så de är vad jag ska göra hela året, vara mamma och få ta hand om en liten människa. kommer bli hur mysigt som helst ! har iallafall några löften som jag ska hålla och de är gå ner i vikt när bejbis är ute, ta hand om mig själv och inte ha ett deppigt år, hitta på nya saker, åka på semester till sommaren någonstans i sverige. ja de är väl typ de som jag vill och ska göra ! 
 
nu ska jag fixa mig sen jobba 10.30 - 18.15 !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0