olles time !

snart iallafall. klockan 7 ska jag och min emelie fara och lyxa till de lite på oleary's en sån här tisdag ;p jag har fyllt år och hon fyller år , så vi far och firar varandra på de sättet. ska bli myyyysigt ! blir desutom första gången jag äter där. fattar inte att jag inte har varit där förut. allas äger att dom har svin bra mat, och jag som älskar sån där mat ;p 
de ska bli ruskigt gott. hoppas jag är vrålhungrig när jag kommer dit. då är maten som godast ;p så ska jag försöka hålla mig ifrån att inte äta nått nu. har precis ätit lite gröt och en smörgås. så jag klarar nog mig. men de här med graviditetshunger är fan ingen lek alltså ;p 
 
innan de så ska moster och gänget komma förbi och fika här. dom har varit i luleå ihelg när jag fyllde år så dom kommer idag istället :) har lagat mat färdigt åt min kille som jobbar övertid. sen vet jag också att han är ganska lat, så de hade väl blivit nå mackor eller nått när jag ska fara och käka sen ;p han ids väl inte göra nått själv. men som den duktiga flickvän jag är så kirrade jag färdigt, så han bara kan värma sen. jaja nu ordbajsar jag för mycket. hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0