sjunde december

igår var jag med susanna, vi myste på i vanlig ordning och på kvällen kollade vi hockey hos peter en stund innan hon for hem till byn igen. alltid lika tråkigt att säga hejdå åt henne. hoppas hon pallrar arslet hit snarast ! 
sen var de inte destomer som hände igår, en lugn dag. min älskade vän emelie fyllde år men de blev inte att jag for dit, så de blir nog mest troligt ikväll istället. och idag fyller även susanna år ♥ 
 
har nyss kommit hem, for förbi grönis och hälsade på en sväng. och nu vet jag inte vad jag ska pyssla med. är uttråkad, så funderar på att vila bort en timme ;p usch nä de här var tråkigt. nu ska jag iallafall läsa lite bloggar och sen får jag se vad jag gör av den här dagen. hejs ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0