superkrafter i verkligheten

kikar ett program på tv4 fakta, superkrafter i verkligheten. just nu är de om en kille som tål skorpiongift. han hällde 22 svin farliga skorpioner i munnen och dom stack han oavbrutet, men han reagerade inte alls. i tidigare program har de varit en kille som tål att ström går igenom kroppen osv, fränt att se och jag fattar inte hur dom klarar av sånt där . intressant program faktiskt :) 
 
har kommit hem för en stund sen. åkte förbi hos mamma och låna en kofta av henne till imorgon när de är julbord. (synd att du inte kan komma ida) känner ingen annan tjej så de känns faktiskt tråkigt ! då hade jag haft iallafall någon som jag känner någorlunda. men de blir nog kul ändå, gott med mat om inte annat :) 
 
mange är och klipper sig hos hans mamma, så jag väntar på honom och sen blir de nog sovdags ganska tidigt. 
är jätte trött ! och på tal om de så har jag fått tillbaka tröttheten, var jävulskt trött i början på graviditeten men sen försvann de och jag fick en jävla energi istället. kunde städa och dona på varje dag, blev aldrig trött. men nu orkar jag knappt kliva upp från sängen. hade kunnat sova klockan runt om jag hade kunnat :) jaja de kanske försvinner igen. hoppas ! är inge kul alls att vara döds trött jämt. nåväl, vi hörs imorgon. godnatt !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0