tiiisdag

vad gjorde jag igår ? jo juste. lunchade med maria, lämnade bilen på bridgestone så dom kunde fixa mig däck som var punka, IGEN. ska aldrig mer fara på däckia. bridgestone hädanefter ! efter de åkte jag hem och gjorde typ ingenting, sen kom magnus och vi käkade middag. bästa micke fyllde år igår så vi for dit på kvällen och hälsade på och sen drog vi hem och kikade tv innan vi båda la oss i sängen med varsin telefon och spelade ;p
 
vet inte om de är lågt blodtryck eller vad de beror på, men dom senaste dagarna har jag kallsvettas, haft yrsel och mått illa till och från. skit jävla jobbig känsla ! blir bättre när jag lägger mig ner. så gissar att de kanske har med blodtrycket att göra, eller jag vet inte. hoppas de går över iallafall ! men de göre väl, om inte annat så i mars ;) 
 
har slagit igång en tvättmaskin och ska försöka ta mig ork till att dammsuga. 
blä vad tråkigt. vi hörs sen ! hejråååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0