v 30 !

iågr hade vi spelkväll här hos oss. jag, mange, cecilia och marc :) riktigt kul ! spela borde man göra oftare. jag tycker de är skit roligt ;p så dom satt här till just efter 12 och när dom for gick jag och la mig och magnus satte sig vid datorn. gissar att han har spelat så jag vet inte när han har kommit och lagt sig. har iallafall vaknat halv 9, börjar jobba 12 så har mest tagit de lugnt här på morgonen. målat naglarna och fixat mig :) så nu är jag fit for fight ! 
jag hoppas att de ska gå bra att jobba, de gör de nog men jag ojjar mig för att jag har så galet ont. nu är de både foglossning och buksmärtorna jag bråkar med. jippie ! älskar livet just nu ...
 
en positiv sak är att jag går in i v 30 idag och alltså är de bara 10 veckor kvar. om jag inte skulle gå över tiden, och med min tur så lär väl de hända. nää bebis du får fasiken kika utan när du ska !! är så sugen att packa bb väskan redan, och när de börjar klia i fingrarna så kommer de säkert hända snart. är så dålig på att hålla mig när jag väl vill börja med nått :) så de blir nog snart. hinner nog packa om den där väskan 20 gånger innan de är dags. men vad gör de :) åh vad spännande. nu närmar de verkligen sig. spricker av längtan. avslutar med en bild på magen. puss
 


Kommentarer
ida

Vilken söt liten kula du har fått! :)

2012-12-30 @ 22:47:33
lisa

fin mage :) Har du fått några bristningar på magen ännu eller så ?=)

2013-01-03 @ 10:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0