-30

på min mätare iallafall, men tydligen närmare 40 på vissa ställen ? åh fyfan. hädanefter ska jag flytta härifrån under vintrarna, jag hatar kylan och min eksem tycker inte heller om den ! de roliga är ju att man måste knalla till jobbet. tur att de inte är så långt men man hinner börjar frysa en hel del på 15 minuter. så om jag dör, så hittar ni mig på vägen till gunillahem !

jobbar 8-13 idag så de blir en slapp dag, sen är jag ledig helgen ! så skönt. idag var jag faktiskt pigg när klockan ringer 06.00 .. fast jag somnade rätt tidigt igår, var så jädra trött när jag kom hem. och min rygg mådde inte speciellt bra, så jag låg på spikmattan en stund sen sov jag :)

nää nu ska jag dona här innan jag börjar min färd mot jobbet. önska mig lycka till ! brr ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0