aj

imorse när jag skulle fara iväg med bilen drog jag årets första och förhoppningsvis sista vrupa. vred hela foten så ni kan ju gissa hur ont jag har just nu. den är svullen och börjar bli blå. trodde helt på sant att jag bröt den ! de gjorde fruktansvärt ont. och inte nog med de så stressade jag till lk för att hämta upp magnus som skulle till tandläkaren. men min tidsuppfattning var ju helt väck så jag stod där, en timme för tidigt, och väntade .. efter 30 minuter insåg jag att de är en timme kvar. så jag drog på ahlsell och drack kaffe.

annars har de inte hänt destomer idag. ska tycka synd om mig själv och ha ont här hemma hela kvällen. så nu säger jag godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0