betala era egna körkort, mohammeds.

just nu är jag jävligt förbannad. helt ärligt ! vars i helvete är världen påväg ? varför ska alla svartingar ha de så jävla bra när dom kommer hit ? jag tycker att dom kan lyfta sina feta arslen och gå ut på arbete som alla andra. inte fan fick jag mitt körkort gratis, jag fick betala för de precis som alla andra. men mohammed fattah, han fick de minsann gratis. nämen grattis då mohammed, så glad för din skull ♥ jävla sjuk värld.

våra skattepengar ska gå till sjukvård,dagis,skolor osv. inte till nå jävla körkort,lägenheter och sprillans nya mobiler till utlänningar som bara sitter på deras arslen och inte gör ett jävla skit. riktigta rövslickare ! gå ut och lär er svenska och skaffa er ett jävla jobb. allting serverat på silverfat, de är ju fan skrämmande.

jag tycker inte de är fel att hjälpa folk, för de lever jag för. jag brinner för att hjälpa människor. men vi kan väl förfan ta hand om våra egna först innan vi tar in en massa jävla utlänningar som ändå bara kommer hit och förstör ? nu säger jag inte att alla gör de men 95% av gällivares utlänningar är riktiga svin. usch fyfan !


Kommentarer
Amanda

Kan inte annat än hålla med dig om det där till 100%!!

2012-02-23 @ 12:21:02
URL: http://aampan.blogg.se/
Elin

Så rätt. Ingen betalar ju för oss så varför ska vi betala för dom? och man brukar ju säga att man ska ta seden dit man kommer, varför gör inte dom de då? men när vi åker utomlands så förväntas vi att göra det. Sjuk värld. fel att bara lära sig svenska, börja jobba och anpassa sig till det svenska samhället.

2012-02-23 @ 13:21:37
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0