big brother !

åh idag kör big brother igång igen, som jag längtat. ett riktigt underhållande program ! hoppas på att de är några roliga människor som förra gången. den börjar iallafall klockan 9 så vad ska man göra fram till de ? funderade först på att åka och dricka kaffe hos mamma men jag blev fruktansvärt lat så jag vet inte om jag ids ta mig ut i snöstormen och köra bil. känns mer lockande att sitta inne. men de återstår att se :)

idag är de 1 år sen våran fin fina vän richard lämnade oss. tiden har bara rusat förbi och de känns som igår. vi alla saknar honom så himla mycket ♥ har tänt massa ljus för honom idag. men dom brinner även för farmor,farfar och micke ! vila i frid mina fina !

nu ska jag gå. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0