bitter och inåtvänd till hyfsat glad

har varit bitter och inåtvänd hela jävla dagen. men blev lite gladare när en fin kille kom med blommor och ett jätte fint armband åt mig, ett armband som jag velat ha jätte länge ! åh vad fint ♥

har inte hänt så mycket idag faktiskt, mest tråkiga saker. kollade en film med sandra, sen följde jag henne hem. nu sitter jag här och inväntar min sambo som slutar jobbet om en halvtimme, hoppas hon också är lika hungrig som mig. natt frossa är kanske inte de bästa när man vill gå ner i vikt, men idag skiter jag i de. för jag kommer vakna upp död imorgon om jag inte får mat. nuu !

nä men att .. vet ni ? vi har ingen tv. och jag kan ju säga som så att jag missar en hel del program jag velat se. jag blir knäpp i huvvet snart ! förstår mig inte på lestadianer, hur kan man inte ha en tv ? de är verkligen inte kul. usch ! nä nu ska jag logga ut. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0