brrr

utan att överdriva så fryser jag ihjäl här i lägenheten. de är fanimej iskallt ! har legat under ett varmt täcke med yllesockar och vanligtvis brukar jag börja svettas och tycka de är varmt efter en liten stund. men nä, jag började fan nästan frysa ännu mer. jag hatar vintern, de finns ingenting bra med vinter. man kan ju inte ens vara ute och köra bil. eller man kan, men jag vill inte plåga lill mazdan alldeles för mycket så den får stå i motorvärmaren.

även fast jag fryser som en jude och även fast jag hatar vintern så tänkte jag trotsa kylan lite senare och ta en promenad med sofie. "de finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder" så jag ska hoppa i mina nya täckisar,min nya mössa,min nya halsduk och min varma jacka och fara på promenad. men först ska jag försöka få upp värmen under täcket. hoppas att jag lyckas den här gången ! hejdå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0