det handlar om att våga, orka och vara stark

snart är de helg men jag har inte den minsta aning om vad jag ska göra ? pratade med susanna igår och försökte klura ut vad man ska göra av helgen.de är ju jokkmokksmarknaden men som vanligt är de ju fan omänskligt kallt där varje år och ihelg hade dom lovar -30, så nej tack. tänker inte springa runt där och frysa. sen köper man ändå ingenting, och de är mycket folk. jobbigt ! men ska försöka lura hit henne iallafall, så om du läser de här bardamies så kan du ju pallra din röv hit så hittar vi på nått :)

tänkte först kanske åka till luleå och shoppa lite, men jag har fan inte råd och måste spara mina pengar. så blir nog att beställa något litet. hade behövt ett par shorts och lite linnen tills när vi ska fara. för de är som mera tomt i garderoben när de gäller sånt. eller ja linnen har man ju, men de behövs alltid fler så !

har vaknat för en halvtimme sen och nu tänkte jag käka frulle och sen ta en lååång dusch. börjar halv 3 idag igen och slutar halv 8, tiden gick fort igår och jag hoppas den går lika fort idag. även fast jag gillar att jobba där, och även personalen som är såå bra ! jaja nu ska jag sluta ordbajsa och gå. hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0