gaaaalet

igår var de full rulle nästan hela dagen, packat ner allt från sofie och upp i nya läggan. så de känns att man lever idag, de känns dessutom att man är äckligt otränad. har lite problem med ryggen så jag skyller på den, och inte på dåligt tränande ;) när vi var klar med flyttandet så packade vi upp de mesta i köket, så ikväll slår vi ihop sängen och sover där våran första natt ! tror de här kommer bli en rolig upplevelse, ända sen jag och sofie var typ 12 år (?) har vi velat bo ihop, v har alltid planerat att vi ska bo ihop nångång i livet, ett tag. känns som att de kommer bli en rolig tid och de behöver både hon & jag, för på senaste tiden känns de som att livet har varit så allvarligt. jag vill inte bli vuxen ännu !

ska bli skönt att få bo ihop med världens bästa kompis. snacka skit hela nätterna, bara hon och jag ! :)
nu ska jag kika vidare, hejrå :)


Kommentarer
Therese

Vart har du fått lägenhet i denna väntan ?! :)

2012-02-12 @ 18:32:13
URL: http://theresebrynefall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0