istiden ?

godmorgon världen. idag har jag sovit ut, otroligt nog ! jag brukar ha en tendens att vakna svin tidigt när jag är ledig och vara pigg. men idag sussade jag på ända till nyss typ, så de var skönt ! -29 står termometern på nu, så idag blir de att hålla sig inomhus. försökte starta min lilla mazda igår men den vägrade. stackarn ! så jag har tagit in batteriet på laddning och tänkte starta den idag så den får bli lite varm.

annars har jag inga planer för idag, man vill ju inte gå ut i onödan och jag tror jag håller på att bli sjuk. har ganska ont i hela kroppen och igår kändes de som feber. så jag ska försöka hålla mig inne så mycket som möjligt. ångrar att jag inte tog lite jobb idag, fick en förfrågan men tackade nej eftersom att jag kände mig lite sjuk, men imorgon ska jag jobba ett par timmar på förmiddan så de ska bli skönt ! då har man något att sysselsätta sig med.

nu tänkte jag försöka göra lite nytta här. see you !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0