love or hate life ? kan inte bestämma mig.

kollar gamla bilder på bilddagboken. en ganska blandad tid i mitt liv. när jag var överlycklig, glad, kär till ångest känsla, illamående, äcklad av världen. vilken kaos artad tid ! vilket upp och ner alltihop var. känner en liknande känsla nu. man känner sig kvävd inifrån, tappar orken att andas. vet inte vad de är som händer. hur ska de sluta ? när ska man få le och vara glad igen. just nu känner jag mig irriterad och arg på allt och alla. hatar världen, hatar gällivare. fyfan vilken hemsk känsla. behöver något som får mig att bli glad, må bra. men vad är de ? hur vet man de ? nä, fuck de här. nu drar jag täcket över huvudet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0