mobil bilder

har tömt telefon för inte så längesen och tänkte bjuda på lite olika bilder från 2011 :) 


Lulekalaset 2011




Pecka och Robin påväg till luleå


några fina tjejer som bodde på samma vandrarhem som vi


fest på emelie's hotellrum, eller toalett rättare sagt !


var en vecka i stockholm och njöt !


var på fest nykter, och var chaufför


var galen med min bästis på öltältet i stan ....


... och hamnade på efterfest och fick tånaglarna målade riktigt fint ;)


for på krogen och blev misshandlade av 2 jokkmokks killar


halloween firande :)


jag och bästis var zombies !


jag & robin


köpte min första bil, mazda 323 ! :)


fick lite jobb på kvantum :)


tatuerade mig !


firade julafton


juldagen for jag till pajala med susanna, och dessa fyllon


firade nyår med några fina vänner





♥♥♥

nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. hejrå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0