plikten kallar !

men godmorgon ! de är söndag idag,isande kallt ute och jag ska börja knalla till jobbet på sisådär en halvtimme. känns inte alls lockande att promenera men jag får klä mig efter väder, brukar dock inte hjälpa för de är alltid nånting man fryser om ändå. typ igår trodde jag mina ögonbryn skulle trilla av ! och brain freeze x 1000. var förjävla trött när jag klev upp, men känner mig lite piggare nu. lär ju om inte annat bli pigg när jag går utanför dörren !

idag ska jag fara och käka hos pappa, sen tänkte jag städa lite. och kanske vila en stund. de känns som att de behövs nu, men jag får väl se hur pass trött jag är efter jobbet. nu ska jag borsta gaddarna och kika lite bloggar. ha en bra söndag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0