slösat massa pengar

idag insåg jag att de var dags att inskaffa nya täckisar. eftersom att mina gamla var håliga och jag har haft dom sen .... jag var typ 14 ? alltså väldigt gamla. så jag for på ericsson center och kikade, hittade ett par som dessutom var för halva priset, 500 betalade jag och de var lätt värt ! fyndade även en ny varm mössa. drog till lindex och köpte solbrillor och en ny halsduk, så nu är jag redo för den kalla jävla vintern. och de var på tiden att jag köpte lite nytt. var ju dessutom rosa som jag älskar ! snyggaste färgen ;)



sjukt nöjd ! egentligen är jag en vädligt fattig krigare, men jag fick ta mig råd. hellre de än att frysa ihjäl ? nu ska jag burra ner mig i soffan och ligga där resten av dagen. en tidig kväll för imorgon väntas jobb :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0