vill nu !!

gud vad sugen jag blev på att tatuera mig ! helt sjukt. helst vill man ju göra något nytt när man lägger sig under nålen, men i mars när jag kommit hem från utlandet kommer klimman hit igen från sthlm (han som gjorde min på foten) och då blir de att fixa till armen. färgerna har bleknat och jag tycker inte alls om den. de är ingenting jag ångrar att jag gjort, men jag vill fylla i den och tatuera över  lite grejjer. så de ska bli grymt kul att låta honom få göra de. och jag läntar såå mycket :) tur att jag jobbar en hel del den här månaden så jag har råd för den lär ju kosta en del, de är ju trots allt hela överarmen. så de står högst upp på listan, sen ska jag fylla ut andra vaden också, men de får bli ett senare projekt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0