what doesn't kill you makes you stronger

heeej måndag ! igår jobbade jag till halv 2, knallade hem i kylan och tog de lugnt ända fram tills 4 när jag for till pappa och käkade, renskav med pottimos ! åh mums vad gott de var. surrade lite och sen for jag på stan och träffade min vän daniel som jag inte sett på jäävulskt länge. så de var kul att prata lite gamla minnen och surra allmänt med honom :) plockade upp sofie och brassade till malmberget och hem. kollade klart filmen jag inte hann se färdigt i söndags och sen var de dags för sängen. skönt att lägga sig tidigt :)

har vaknat för en halvtimme sen och jag funderar vad jag ska roa mig med. kanske går och vilar igen, börjar ju först klockan 1 ;) hörs sen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0