1 januari 2012

de känns inte som att de är ett nytt år nu, knasigt ! men jag ser verkligen fram emot de här året, 2011 kan ta sig i röven för 2012 ska rocka ! kommer nog bli en massa galenheter, både jag och bästa vän fyller 20, jag ska bli plast moster och sen blir de ju egypten i mars. gryyymt :)

firade in de nya året med massa fint folk igår, vi hade riktigt kul faktiskt och kvällen avslutades med taxi hem kring 2 tiden. käkade och sen somnade jag, har snarkat på ända till halv 1 idag och de är inte likt mig, helst inte när jag har druckit. då brukar jag bara sova några få timmar sen kliver jag upp och är hur pigg som helst. men idag sov jag som en klubbad säl alltså ! ingen bakis alls i vanlig ordning så de 2012 började bra. nu ska jag äta och sen knalla till sofie och spendera kvällen med henne ♥ puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0