allting löser sig ?

att allting löser sig tror jag på, frågan är ju bara när ? just nu är livet ganska så jävla upp och ner för min del men jag kämpar och sliter och förhoppningsvis vänder de snart. 2012 som skulle bli så bra ? men nu kan de ju som sagt inte bli sämre, så jag håller tummar och tår. älskar alla fina som stöttar mig ♥

de som är jobbigt är att jag inte vet vad jag egentligen vill göra av mitt liv. bo kvar här ? vad vill jag jobba med ? ja de är massa saker som jag inte har en aning om. jag vet en sak jag vill göra, och de är att resa. men för att resa måste man ha pengar, och för att få pengar måste man ha ett jobb. nu står jag ju inte på bar backe iallafall, jag vikarierar så mycket jag bara kan men man vet ju aldrig hur pass mycket jobb man får varje månad.

imorgon ska jag ta tag i de här med lägenhet, måste försöka fixa de på något vänster. ha ett eget litet kryp in ! men man får väl se hur framtiden ser ut, förhoppningsvis ljus för de här tar kål på mig. nu ska jag fördriva tiden med lite tv. om 5½ timme slutar jag jobbet !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0