cold as ice

idag är de 25 januari, redan ? helt jävla sjukt vad tiden går fort ! inte så länge kvar till egypten nu, bara 43 dagar kvar till egypten och de ska bli sååå skönt med sol och värme alltså .. är less på snön och kyla nu så de bara sjunger om de. kallt och äckligt ! idag tänkte jag iallafall fara och sola och bättra på brännan lite. sen tänkte jag fara på stan och inhandla lite nödvändiga grejjer. har även fått min bikini idag som jag beställt, den var ruskigt fin men hade velat ha en till så man har iallafall ett ombyte, så ska kila på stan och kika om de finns någon. gällivare utbud är ju inte så bra men med lite tur så :)

nu tänkte jag läsa igenom lite bloggar och sen hoppa i kläderna. hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0