jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

hallå ! jag insåg tidigare idag att jag fått en till lön från ica, hade jag helt och hållet glömt bort. var ju inte sådär super mycket men lite extra iallafall :) så nu blev jag några kronor rikare. har varit och köpt en ny börs idag också för den där jävla plåtbörsen går ju inte att stänga och jag har inte ens nå pengar i den ? bara kort. så de fick bli en tygbörs, en vit i skinn och den är jätte snygg fast dom är ju lite klumpigare. får bli flitigare på att använda handväska helt enkelt :)

nu tänkte jag snart sätta igång o göra skinksås med makkisar. så jävla enkelt, och så jävla gott. ska nog göra om lite här på bloggen sen också. ändra lite färg och textstil. man blir fort less ! sååå vi hörs. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0