paranormal activity 3

ikväll står den filmen på listan tillsammans med sofie,sara och sabina :) har ganska höga förväntingar så jag hoppas på att den är bra ! inatt sov jag med sofie, hon ville inte vara ensam så självklart ställer jag upp. vi var ute och snurrade bil ganska länge och sen for vi hem vid 12 och sov, fast jag somnade inte förrän vid halv 2 och klev upp 7. så efter att jag varit på arbetsförmedlingen på möte (vilket gick bra) så for jag och sofie hem och vilade. och nu har jag duschat ! så ser min dag ut iallafall hittills. ska strax slå igång ännu ett avsnitt av pretty little liars och sen bara vänta tills tjejjorna kommer. nu ska jag gå ! puss

ps. idag ogillar jag utlänningar. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0