seg söndag

hej söndag. i fredags var jag ut, satt hemma hos sofie med hon och emelie och sen for vi på husfest i gällivare men lite folk. hade faktiskt riktigt kul tills de spårade, som vanligt. men jag kan inte riktigt förstå hur folk ids provocera fram bråk ? och helst inte om man är 36 bast och alla andra är typ 15 år yngre än en själv. ja herregud. de var ganska skrattretande men iallafall så stack vi därifrån till en kille,satt där och drack lite och halv 7 kände vi att de började vara dags att fara och sova. så magnus kom och hämtade oss och vi for och sov ..

när jag vaknade klockan 2 på lördag så gick jag nästan direkt till sofie. var tvungen att gå utanför dörren för att få friskluft, var ganska seg kan man säga. for till hon och snackade lite, och sen blev de impulsiv utgång för min del. så vi käkade, ja for och köpte vin av alinne och sen hem och började fixa mig. sofie kom kring 7-8 hit och sen for vi på kilen. åkte hem vid 1 tiden och de var riktigt skönt att kvällen slutade tidigare än i fredag iallafall :) nu ska jag försöka orka ta tag i diskberget, längtar tills diskmaskinen anländer. hatar att diska ! hejdåå

haha förresten, jag dog i skratt när jag såg den här bilden :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0