17 juli

godmorgon världen. vaknat för ungefär en halvtimme sen, hoppade i duschen och nu sitter jag här och funderar vad jag ska roa mig med. börjar jobba 12 så de är ju ett tag dit :)
igår städade jag bilen invändigt, de behövdes ! så nu är de bara utsidan kvar att tvätta, vaxa och göra den jätte fin :)
de får bli imorgon eller på torsdag :) tror även att hastighetsmätarwiren håller på att haverera, vid vissa hastigheter låter de lite och "pinnen" skakar. så de ska jag och micke kolla upp imorgon också. sjukt jobbigt ljud !
hoppas att min stereo kommer snart så man slipper störa sig på små ljud. jävligt jobbigt när man hör allt litet. lite gnissel i stolen osv ;b haha.
 
nu tänkte iallafall klä på mig och sen kanske jag far på dollar en sväng :) puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0