30 juli

har jobbat hela helgen och de har väl gått helt okej och någorlunda fort också. dock har jag varit helt slut och dödstrött så de har varit rätt tungt att ta sig dit på morgonen och spendera 12 timmar där. sängen har inte varit lika lockande på länge som ihelg :) igår när vi slutat for jag och jenny på viking pizzeria och hämta en varsin pizza åt oss och en åt våra pojkar, sen for vi till varsit hem. jag är inte kräsen för fem öre, jag äter allt iprincip, men de här var de äckligaste jag någonsin ätit. "oxfilen" eller vad de  nu skulle föreställa, var sten hård, torra och liknade mer sårskorpor än mat. bea såsen smakade gammal och hela pizzan var helt jävla rutten. uuusch. åt en mini bit sen kastade jag, samma med magnus. aldrig mer viking !
 
nu ska jag kika runt sen fixa mig lite :) puss !


Kommentarer
jossan

jag & tim har me ätit pizza från viking och det var då tametusan inge bra alls!!!

2012-07-30 @ 18:45:17
URL: http://tarjajosefin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0