äntligen musik !

igår anlände min kära stereo. har varit utan musik alldeles för länge nu i bilen, de är så jäkla tråkigt ! nu gäller de bara att uppdatera usb:n med lite ny musik :)
 
idag jobbar jag förmiddag, även fast jag är morgontrött så är de ändå skönt att jobba och sluta på eftermiddan. då har man gjort på jobbet och kan hitta på annat. istället för att gå och vänta heela dagen på att börja jobba och sen sluta halv 9 på kvällen. nä, förmiddag är bäst :) imorgon är jag ledig sen jobbar jag hela helgen. å tänkte passa på att veckostäda imorgon, så de är rent och fint ihelg :)
 
nu ska jag borsta gaddarna och kika lite facebook innan jag kilar iväg. puss !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0