en bild iallafall :)

vet att jag lovade er bilder från igår men helt ärligt har jag inte tagit ett enda jäkla kort förutom på regnbågen jag fick. har fiskat och myst på så jag har inte haft tid riktigt och har inte heller lagt en tanke till att jag faktiskt tog med kameran för en gångskull :) men jaja, jag far väl dit fler gånger skulle jag tro så jag får se till att fota nästa gång. de är så fint där på sommaren !
 
vi drog iväg vid halv 4 igår, och kom hem ungefär halv 11 nångång. provkörde lite kvalité bil när jag kom hem och idag är jag förmodligen bilägare. mer säger jag inte. ni får se sen ;) nu tänkte jag slänga på ett fejs och sen bara ta de himla lugnt tills jag börjar klockan 12. puss !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0