fredag den 13e

godmorgon fredag den 13e. har vaknat för en halvtimme sen och känner mig faktiskt inte sådär döds trött som jag brukar vara. har sovit betydligt bättre den här natten, för natten var hemsk och jag sov kanske 3-4 timmar max !
igår jobbade jag förmiddag, när jag slutade så drog jag med lillebror och magnus till svanparken och käkade glass. adrian blev biten av en hund så vi for till akuten men de var inget allvarligt så de var lugna puckar. for och käkade med magnus, åkte till mamma och dumpade av mina vinterdäck och sen for vi hem och storstädade. eller nä egentligen inte. jag måste dammtorka ännu ! men de får blir senare idag :) men sen är läggan fit for fight en stund iallafall :)
 
och vars fan är solen ?? man har blivit lite bortskämd dom senaste dagarna med sol och värme. nu är de regn och ska regna hela helgen. kul jul !
förresten har jag blivit merca ägare, jag har inte ens bloggat om de. tragiskt ! i onsdags blev de affär och jag fick hem en bil, äntligen ! varit utan bil för länge känner jag. en 230 e iallafall och jag är nöjd. klickade hem en stereo till den igår så den kommer väl nästa vecka. drygt utan musik ! ska fota den så ni får se bilder ! nu ska jag borsta gaddarna sen fara. puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0