gårdagen

ja jag var jävligt bitter igår, och i lördags. känner mig fortfarande arg ! haha. kanske går till överdrift men om man vet med sig själv att man borde kommit in på krogen, så gör man inte de då har man rätt att vara sur. i fleera dagar fast.
 
igår så vaknade jag vid halv 12, hoppade som en ninja upp ur sängen när jag såg hur jäkla fint vädret var. la mig ändå på soffan i 10 minuter innan jag slängde ut stolarna på ballis och satt där och pressade lite. de var jäkligt hett men liite färg fick jag nog iallafall :) sen drog jag och agneta till neiti för att hämta pappa, vi drog förbi fammo & faffas gamla hus och jäklar vad nostalgisk jag blev där. även fast dom har byggt om en massa så var de så himla kul. har inte ens varit där sen farfar dog och ändå är de min farbror som köpt de ! tur de iallafall så man kan fara när man har vägarna förbi. älskade barndomshus ♥ efter att vi surrat på där ett tag så drog vi och fiskade, de var jävligt trögt för mig men agneta plockade abborre efter abborre, fast dom var ju inte så stora men iallafall. och när hon drog upp ena abborren så kom de en fet jävla gädda på säkert 5-6 kg och skulle ta abborren. hon kämpade på där med att försöka få både abbisen och gäddan upp på land men den släppte till slut och den stackars lilla var helt sönderbiten på ryggen. 
 
till slut fick jag iallafall upp en hyfsat stor abbis. då vart jag nöjd och sen brassade vi hemåt :)
inväntade min man som var i skröven, och sen har vi suttit och kollat film en liiten stund innan vi båda däckade i soffan. nu tänkte jag slänga på ett fejs. plikten kallar klockan 12 !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0