högsta hönset fick höra !

vi tar de från början. 
 
igår hade jag en sviiin kulig kväll tillsammans med ett gäng folk. började dricka hemma hos emelie, satt och surrade innan marie kom och plockade upp oss, vi plockade upp sofie sen drog vi på alla tiders ! de var ganska smockat med folk där och riktigt trevligt. träffade lantto och peter så vi surrade med dom  och drack nån cider. dom stängde klockan 1 redan så då knallade vi till nex som stängde 1 timme senare. för mig krävs de ganska rejält med alkohol innan de ens syns att jag är full. jag drack 2 cider på alla tiders och lite innan de. men jag gick spikrakt och kunde stå helt still på ett ben med högklackade skor. jag var verkligen inte ens full. knappt att jag kände mig lullig. nä jag gjorde fan inte ens de !
 
när vi kommer dit frågar vakten mig "hur mycket har du druckit då" jaa 2-3 cider, är de för mycket ? (lite sådär skämtsamt) ja tydligen var de de för jag kom inte in ! skämtar han med mig eller ? jag har varit betydligt fullare än så när jag gått på krogen. nä men tydligen var jag "märkbart berusad" äru helt jävla ful i skallen eller ? ska man gå spiknykter på krogen och supa sig full på era öl så måste man ju vara multimiljonär förfan. jävla pappskallar. jag var så jäääävla sur. han sa att jag argumenterade bara för att jag frågade varför ? men hallå, jag hade argumenterat lika mycket nykter ska du veta ! vem är han att säga om jag är nykter eller full ? hade jag gått till en okänd person och frågat om jag är de så hade dom sagt nykter, för jag var iprincip de. de enda som gjorde att han visste att jag druckit var att jag sa 2 cider. 
 
emelie, sofie osv som druckit mer än mig kommer in. hur fan tänker dom ? ringde iallafall högsta hönset på nex och frågade. fick som inget bra svar utan bara "jag vet inte vad som har hänt, men de är vakterna som bestämmer" jadu peter  du ska veta hur många de är som är jävligt sur och besvikna på er. de var inte bara jag som vart nekad. har iallafall skrivit en artikel till nsd så jag hoppas dom publicerar den ! seeen kan ju alla försöka bojkotta stället ? uusch. hejdå för mig


Kommentarer
Norra

Haha e vi lite bitter?? // Robin N

2012-07-08 @ 21:22:37
Norra

Haha lite bitter idag?? // Robin N

2012-07-08 @ 21:23:37
Elin

Ja men det är bra evve att du har skrivit! för alltså, det är helt sjukt. När jakob var på krogen på studenten så hade dom kastat ut en kille som var "för full", han hade druckit en drink! det är sjuuuuukt.

2012-07-09 @ 12:02:40
URL: http://lilljatko.blogg.se
Anonym

Ja men det är bra evve att du har skrivit! för alltså, det är helt sjukt. När jakob var på krogen på studenten så hade dom kastat ut en kille som var "för full", han hade druckit en drink! det är sjuuuuukt.

2012-07-09 @ 12:03:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0