ipad !

heeej. tisdag idag och jag jobbar eftermiddag. skönt att sova liiite längre på morgonen :)
igår jobbade jag förmiddag, när jag slutade for jag på eriksson och kollade en ipad som blir dagens inköp. velat ha en jätte länge så nu slår jag till. har ju som sagt världens bästa pappa ♥
 så efter att jag varit där for jag hem och kockade ihop en tacogratäng som var jätte god och sen sov jag en stund. var så jäkla trött ! åkte på kvällen till sofie och färgade mitt hår. utväxten som var gräslig och sen slänge vi i ljusa slingor. men dom syns inte sådär jätte bra, ska klippa upp håret och toppa mig någon dag här. sen slänga i en till sling blondering. de blir nog bra :)
 
nu tänkte jag avrunda och käka lite frulle, sen får jag se vad jag hittar på tills jag börjar :) puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0