Mygg helveten

de absolut väääärsta jag vet är mygg ! jag får panik om de är mycket mygg omkring mig. jag vet inte om jag är överkänslig mot myggbett men jag börjar fan fundera på de. jag får extremt stora "bulor" när dom biter mig och jag kliar överdrivet mycket. Jag vet inte men hemskt är de iaf. uuusch för mygg ! jag kanske låter som värsta tönten men då får jag vara de :) 
 
Har varit hos Sofie hela kvällen och fixat håret. mer blonda slingor o sen har vi även toppat,klippt luggen och klippt upp håret lite :) känns skönt ! kom nyss hem, drog förbi paintball banan vars Magnus,Daniel och Emma var och skjöt lite airsoft. därav detta inlägg om mygg. stod ute cirka 2 minuter innan jag nästan dog. så nu är jag hemma :) ska kika lite feejsbook och sen kolla tv. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0