schäfer

igår fick jag ett roligt samtal. 1 augusti kommer marianne från försvarsmakten hit på hembesök, kollar hur man bor och ger lite med info till oss som ska bli fodervärd åt deras schäfervalpar. tyvärr har dom inte någon kull pågång ännu men dom hör av sig sen när de börjar bli dags. ska bli riktigt kul att träffa henne och höra vad hon har att säga :) och sooom jag längtar tills jag får en liten valpis hit hem, när de nu blir. kan ju ta ett tag. men ändå :)
 
från de ena till de tredje är jag ledig idag. har tvättat lite kläder och donat på här. nu inväntar jag min fina kille och sen far jag förbi mamma en sväng innan vi är bjuda på middag hos pappa och agneta. mums ! nu avrundar jag med några söta bilder. puss
 
så himla fina hundar ! bjuder på 2 bilder på sannas' faxena också. vackra tjej och världens snällaste ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0