sista juli

svar till jossan ; nä hurru, de var ingen höjdare. fy tusan !
 
 
idag har jag jobbat förmiddag. känns verkligen tufft att jobba över huvudtaget med tanke på min trötthet. extremt trött är jag dagarna igenom. får inte riktigt sova ut ! spelar egentligen ingen roll hur många timmar jag sover, de är ändå för lite. sjukt jobbigt .. när jag kom hem gick jag och vilade, lite för länge dock. tänkte rensa och dona här på i garderoberna men de blev inte. for på stan och tog en glass med emelie istället. ♥
 
nu är jag hemma. min man är i byn hos pappa och fiskar, han har varit där hela dagen så jag hoppas han anländer snart ! vill inte gå och sova utan honom . de är inte kul alls och jag hatar att sova själv.  tänkte kanske hoppa under täcket och läsa lite i hopp om att han kommer snart. godnatt alla :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0